زندگی‌ را بنواز!
زندگی‌ را بنواز!

زندگی‌ را بنواز!

می خواهم

من همونم! همون آدم سالهای قبل. عقاید و افکار عوض شده ولی عملکرد و بازدهی بسیار کم. بازدهی علمی بسیار کم. باید به خودم کمک کنم. از برنامه ریزی های تحقق ناپذیر خستم. انگار دیگه نمی خوام برنامه ریزی کنم . یه برنامه  ای می خوام که محقق بشه. دوست دارم برم تو چارچوب، چارچوب خودم. دوست دارم کارهایم را منظم انجام دهم. فقط برای خودم. برای شادی و رضایت درونی خودم. هرچند خودم را در هر صورت دوست دارم. ز! من عاشقتم! عاشق چهره ات. چهره ات برام آرامش بخشه.

میخوام این بی کار نشستن را در خودم ریشه کن کنم. و البته کند بودن رو. ز همه کارهاشو سریع انجام میده. من میخوام اون کار سخت رو انجام بدم. می خوام تو زندگی خودم کولاک کنم. و بعد میان اون کولاک بچرخم و سماع کنم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد