زندگی‌ را بنواز!
زندگی‌ را بنواز!

زندگی‌ را بنواز!

خبر خوب

با استاد تماس گرفتم و گفتم مقاله پذیرش گرفته و خیلی سریع گفت هزینه رو پرداخت میکنه. خوشحال شدم. امیدوارم زودتر پرداخت کنه.

الان مشغول آماده کردن چکیده مبسوط شدم. خیلی سخت نبود. البته به انگلیسی برگردوندنش مونده...

*

 خوبه که هر روز دغدغه کار دارم. اگر آرامش داشتم و کارهام به موقع و رو روال بود خیلی بهتر میشد. 

به هر حال باید کار کرد. نمیشه که بی کار موند. اما این فشار و اجبار به انجام کار در وقت محدود منو میکشه! هرچند وقتی هم که فرصت دارم و آرامش برقراره کار نمی کنم! ـخه چرا من اینجوریم؟

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام. چند تا از مطالب تون رو خوندم. خیلی جالب و خودمونی می نویسین. امیدوارم توی کارای تحقیقاتی آینده تون موفق باشین. سعی می کنم وبلاگ تون رو هر چند وقت یه بار ببینم

سلام. ممنون ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد